onsdag 4 juni 2008

Oklarheter kring ståndet

Här är Lyftarens första version av vad som hände:

"Jag är den såkallade “lyftaren” era spekulationer och forskningar är helt fel och jag förstår inte hur folk kan lägga ner så mycket tid på en bild. Det finns tusentals värre än det här, och att ha kul har aldrig skadat, för er som då har ringt och undrat en massa så vad jag bänkar i “böglyft” är en Sebastian ********, med tanke på att jag nu mera inte tar anabola!

MvH Jonatan!

P.S; Penisen är inte hård, den är klämd och förmodligen kan inte blodet komma tillbaka, det gör den så svullen :-) Ni som nu är så nyfikna kan ju ringa till denne Sebastian ******** och be om att få prova själva, XXXXXXX . Ganska coolt ;D"



I den andra versionen som gavs säger han:

"Personen som fotar är sebastians brud och anledningen till att det blev sådär är att han kom ut ur duschen med henne och svängde med kuken jag blev förbannad på honom och sa att tog han inte bort den så skulle han få ont på alla möjliga vis. Så jag försökte slå till den lilla röda jävlen men det fungerade inte så jag fick fatt i den och lyfte upp han så det skulle kännas och då tar hans flickvän bild.
Och som ni också diskuterar om att han måste haft stånd först.
Förmodligen måste han kommit från ett samlag då från duschen för jag menar vem knullar inte sin brud om man duschar ihopa."


Hur var det Lyftarn? Var det du som klämde dit ståndet eller kom det av duschandet?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen av förklaringarna svarar på varför lyftaren inte har någon tröja på sig.

Dessutom, även om jag inte känner till hur man duschar i skåne, så förstår jag inte varför flygaren skulle komma ut direkt från duschen med kalsongerna runt fotlederna..

Anonym sa...

det där har ännu inte berörts, men det är ytterst intressant. om flygaren nu kom ut ur duschen med seriöst stånd och kallingar och inte ett skämtstånd och kallingar, hur kunde då lyftaren bli så pass upprörd över att flygaren hade stånd? han hade ju trots allt ett tunt lager bomull mellan sig och lemmen. det borde ju vara buffertzon nog. så om lyftaren då skulle lyfta den "lilla röda jävelen så han fick ont på alla möjliga sätt", MÅSTE han då ta av honom kalsongerna, borde det inte vara lättare att greppa den genom kalsongen? om vi nu ska tro flygarens redogörelse måste han även ha föst ner kallingarna till fotlederna innan, vilket låter ytterst otroligt med tanke på att han jagade honom runt i lägenheten. den här vittnesmålet läcker som ett såll och skulle aldrig godkännas i rätten. jag tycker flygaren ska "komma ut ur dimman" för att citera honom själv, och berätta hur det verkligen gick till.

Anonym sa...

förlåt jag menar givetvis "om vi nu ska tro LYFTARENS redogörelse" i föregående inlägg.

Anonym sa...

Sebastian... Då fick man sina fördomar bekräftade. Bara fransmän och bögar heter Sebastian.